مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 10:352021-08-24اقتصادي

افتتاح 52 پروژه عمرانی در تویسرکان


فرماندار تویسرکان از افتتاح 52 پروژه عمرانی با صرف 48 میلیارد و 200 میلیون تومان در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان سید رسول حسینی بعدازظهر امروز در دیدار با امام جمعه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: امروز هر آنچه داریم مرهون خون شهداست که باید قدردان باشیم.

وی پروژه های افتتاحی هفته دولت در شهرستان تویسرکان را 52 طرح و برنامه با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پروژه ایستگاه راه آهن باباکمال و پروژه خانه رزمی تویسرکان در هفته دولت افتتاح می شود.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه امسال در هفته دولت در تویسرکان هیچ پروژه ای کلنگ زنی نخواهد شد، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری یادواره شهید شاخص امسال تویسرکان شهید تیموری را از برنامه های این هفته در شهرستان عنوان کرد.

وی اعتبار ابلاغ شده امسال تویسرکان را 70 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: 500 میلیون تومان مطالعات دستکنده ده بنه، 12 میلیارد تومان برای تکمیل راه روستای بوستان در و یک میلیارد 500 میلیون تومان برای تکمیل کانال آبرسانی روستای حاجی آباد گذاشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 52 پروژه عمرانی در تویسرکان

افتتاح 52 پروژه عمرانی در تویسرکان