مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 10:452021-08-24سياسي

مصلی و محل برگزاری نماز جمعه دیلم در اختیار شبکه بهداشت قرار گرفت


برای کمک به واکسیناسیون و درمان بیماران کرونایی، مصلا و محل نماز جمعه دیلم در اختیار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گرفته است، - حجت الاسلام محمود اسدی در گفت وگو با با رییس شبکه بهداشت و رییس بیمارستان، جلسات متعددی داشتیم و به صورت جدی پیگیری سلامت مردم بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش آمار بیماران و بستری شدن در بیمارستان ها، جلسه ای با تعدادی از خیرین و کسانی که در عرصه درمان همکاری می کنند، برگزار کردیم و درباره راهکارهای کمک به بیمارستان بررسی های لازم را انجام دادیم که به موفقیت های خوبی دست یافتیم.

وی ادامه داد: در آن جلسه مصوب شد که از نیروهای مردمی در قسمت های مختلف، از جمله در بحث تأمین امنیت و شیفت های نگهبانی در کار خدماتی بیمارستان و سایر بخش ها استفاده کنیم، همچنین در کارهای عمومی همچون تزریق آمپول، سرم و معاینه وضع عمومی و کلی بیماران از نیروهای مردمی به خوبی استفاده شد.

اجرای 15 مرحله کمک های معیشتی حجت الاسلام اسدی، استفاده از کمک های مردمی را زمینه خوبی برای خروج از بحران توصیف کرد و اظهار داشت: بعد از آن جلسه با تعدادی از مسئولان در بیمارستان حضور پیدا کردیم که فرمانده سپاه هم در جلسه حاضر شدند و بعضی از مجموعه های مردمی و مؤسسات خیریه مردمی را هم پای کار آوردیم که در همان جلسه مصوب شد تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلی و محل برگزاری نماز جمعه دیلم در اختیار شبکه بهداشت قرار گرفت

مصلی و محل برگزاری نماز جمعه دیلم در اختیار شبکه بهداشت قرار گرفت