مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 11:052021-08-24بين الملل

جک استراو: آمریکا همیشه بی رحم بوده است


«جک استراو» وزیر خارجه اسبق انگلیس ضمن انتقاد از نحوه عملکرد نخست وزیر این کشور در تقویت روابط لندن با واشنگتن تاکید کرد، آمریکا همواره برای رسیدن به منافع شخصی خود «بی رحم» بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه سال های 2001 تا 2006 اعلام کرد، آمریکا همیشه برای پیگیری منافع شخصی خود کاملا بی رحم بوده است.

همزمان با تشدید انتقادها از آمریکا و دیگر کشورهای عضو ناتو در رابطه با وضعیت افغانستان، شبکه بی بی سی مصاحبه ای با وزیر خارجه اسبق انگلیس ترتیب داد و نظر او را درباره عملکرد واشنگتن و لندن در قبال افغانستان جویا شد.

جک استراو وزیر خارجه 2001 تا 2006 انگلیس در این مصاحبه ضمن انتقاد از عملکرد دولت بوریس جانسون در زمینه تقویت پیوندهای لندن با واشنگتن، روی بی رحمی آمریکا برای نیل به منافع شخصی خود دست گذاشت.

او که در زمان نخست وزیری تونی بلر سابقه وزارت خارجه انگلیس و همکاری با کالین پاول و کاندولیزا رایس به عنوان همتای آمریکایی خود را دارد، در این مصاحبه گفت: یادآوری این نکته و در ذهن داشتن این مساله مهم است که ایالات متحده همیشه برای نیل به منافع شخصی خود کاملا بی رحم بوده است .

استراو در این مصاحبه نظر خود را درباره توصیف پیوندهای آمریکا و انگلیس به عنوان روابط ویژه اعلام کرد، اصطلاحی که توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جک استراو: آمریکا همیشه بی رحم بوده است

جک استراو: آمریکا همیشه بی رحم بوده است