مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 11:252021-08-24اقتصادي

41 طرح عمرانی در لامرد کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد


همزمان با هفته دولت 41 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر 395میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

- ، اظهار داشت: این طرح ها شامل پروژه گازرسانی، عمرانی و طرح های خدماتی است که با صرف 395 میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پروژه های شاخص گرامیداشت هفته دولت امسال در لامرد شامل گاز رسانی و پروژه های زیر ساختی در حوزه شهرداری ها و منطقه ویژه اقتصادی است.

فرماندار لامرد با بیان اینکه کلیه نقاط شهری و روستایی شهرستان لامرد بطور صد درصدی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند تصریح کرد: برای اتمام عملیات گاز رسانی تا دورترین نقطه این شهرستان 28 میلیارد تومان هزینه شده است.

شبانی نژاد از آغاز گلنگ زنی زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی لامرد در هفته دولت نیز خبر داد و گفت: زیر ساخت ها، راه های دسترسی و همچنین فضای سبز منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان در هفته دولت آغاز می شود.

فرماندار لامرد با بیان اینکه دو پروژه بزرگ گاز رسانی و کلنگ زنی زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی لامرد با حضور استاندار فارس انجام می شود، افزود: لامرد با توجه به گستردگی پروژه های مقام اول یا دوم استان فارس را همچون سال گذشته به خود اختصاص خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 طرح عمرانی در لامرد کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد

41 طرح عمرانی در لامرد کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد