مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 11:302021-08-24فناوري

خرید بسته اینترنت با کیف پول دیجیتال، برای کاربران iOS هم ممکن شد


ایرانسل امکان فعال سازی بسته های اینترنت، از طریق کیف پول دیجیتال را علاوه بر اندرویدی ها، برای کاربران سیستم عامل iOS هم فراهم کرد.

مشترکان ایرانسل می توانند با خرید بسته اینترنت از این طریق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می توانند با استفاده از شارژ کیف پول دیجیتال خود، محصولات و خدمات دیجیتال را با سهولت، امنیت و مزایای بیشتری خریداری و فعال سازی کنند.

مشترکان ایرانسل می توانند با مراجعه به بخش کیف پول دیجیتال در اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره گیری کد دستوری #1*6* ، کیف پول دیجیتال خود را شارژ کنند و پس از نخستین بار شارژ حداقل 10هزار تومانی کیف پول دیجیتال، 2 گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنند.

همچنین به ازای هر بار شارژ کیف پول دیجیتال، تا 25 درصد مبلغ شارژ، به عنوان هدیه (شارژ شگفت انگیز دیجیتال) به حساب مشترک افزوده خواهد شد.

امکان استفاده از این شارژ، برای پیامک، اینترنت و تماس صوتی وجود دارد.

با استفاده از اعتبار موجود در کیف پول دیجیتال، امکان فعال سازی آسان بسته های اینترنت، پیام پیشواز و نیز محتواهای موجود در اپلیکیشن های چارخونه، پیشواز، بازیک و دیجیتون وجود دارد و به زودی، امکاناتی مانند خرید اشتراک تلویزیون اینترنتی لنز، پرداخت قبض تلفن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بسته اینترنت با کیف پول دیجیتال، برای کاربران iOS هم ممکن شد

خرید بسته اینترنت با کیف پول دیجیتال، برای کاربران iOS هم ممکن شد