مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 11:302021-08-24حوادث

برای کاهش توزیع مواد مخدر با نقطه مطلوب فاصله داریم


همدان_معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: در راستای کاهش توزیع مواد مخدر علی رغم تلاشها هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

- ، دکتر عباس نجفی، در جلسه نا امن سازی تولید و توزیع مواد مخدر در استان همدان ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: در حوزه مواد مخدر شاهد آسیب های زیادی هستیم و بسیاری از خانواده ها و جوانان گرفتار این معضل خانمان سوز هستند.

وی هدف از تشکیل این جلسه را ایجاد هماهنگی بیش از پیش میان دستگاه ها و مسئولین این حوزه در راستای ناامن سازی محیط های تولید و توزیع مواد مخدر دانست و ادامه داد: دستگاه های متولی مانند پلیس مبارزه با مواد مخدر، اطلاعات سپاه و بسیج و با استفاده از ظرفیت های موجود، در راستای کاهش توزیع مواد مخدر در استان زحمات زیادی می کشند اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم زیرا نا امن سازی یعنی شرایط به گونه ای حاکم باشد که توزیع کننده جرأت اقدام به فروش مواد مخدر نداشته باشند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان اشاره کرد: باید از حداکثر ظرفیت قانونی در راستای ایجاد احساس ناامنی میان توزیع کنندگان استفاده نماییم زیرا این مسئله به دلیل آثار و ابعاد اجتماعی که به همراه دارد؛ از اهمیت زیادی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کاهش توزیع مواد مخدر با نقطه مطلوب فاصله داریم

برای کاهش توزیع مواد مخدر با نقطه مطلوب فاصله داریم