مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 11:352021-08-24سياسي

امیرآبادی: مگر نمایندگان عروسک خیمه شب بازی هستند


نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به ادعای خط دهی به نمایندگان برای دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی گفت: مگر نمایندگان عروسک خیمه شب بازی هستند که هر کسی هر چیزی را بیان کرد گوش کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) در تذکری با استناد به 75 آیین نامه به ادعای احمدی بیغش نماینده شازند پاسخ داد.

احمدی بیغش در جلسه صبح مجلس شورای اسلامی گفت که آقای قالیباف با برگزاری جلساتی از بعضی افراد می خواهد که بعضی رای بیاورند و بعضی رای نیاورند، این که عده ای گلچین شده و به آنها خط دهی شود، روا نیست.

امیرابادی فراهانی در توضیح تذکر خود اظهار کرد: نمایندگان در حال بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی هستند، همکاران حق دارند براساس قسم یاد شده و حجت شرعی شان نظرات شان را نسبت به وزرای پیشنهادی اعلام کنند.

پس این بی انصافی است که نسبت سویی به رییس یا نمایندگان داده شود که طراحی صورت گرفته تا یک یا چند وزیر رای نیاورند.

وی اضافه کرد: جلسات زیادی بعد از پایان جلسات رسمی مجلس شورای اسلامی حتی تا پاسی از شب برگزار می شود که نمایندگان به دنبال رسیدن به حجت شرعی خود هستند، پس این که کسی بگوید رییس قوه طراحی می کند تا دو، سه، چهار وزیر بیفتند، مصداق اختلاف افکنی بین دو قوه است و درست نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرآبادی: مگر نمایندگان عروسک خیمه شب بازی هستند

امیرآبادی: مگر نمایندگان عروسک خیمه شب بازی هستند