مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 11:552021-08-24سياسي

اعطای مرخصی به 4 هزار و 771 زندانی به مناسبت محرم و شیوع کرونا


در راستای بخشنامه ریاست قوه قضاییه به مناسبت ماه محرم و شیوع موج جدید کرونا، 4 هزار و 771 نفر از زندانیان استان تهران به مرخصی رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران امروز سه شنبه به همراه جمعی از مسئولان دادسرا و داستان های مناطق مختلف استان تهران، از ندامتگاه قزلحصار بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل قضایی زندانیان و مددجویان حاضر در این زندان قرار گرفت.

دادستان تهران در جریان این بازدید، با جمع کثیری از مددجویان زندان قزلحصار، ملاقات کرد و ضمن استماع مسائل قضایی آنها، دستورات مقتضی را برای رسیدگی صادر کرد.

القاصی مهر در ابتدای بازدید خود از زندان قزلحصار طی سخنانی در جمع دادستان های مناطق مختلف استان تهران و مسئولان دادسرا، هدف از سرکشی به ندامتگاه ها را بر مبنای مأموریت و تکلیف قانونی و تأکیدات رییس قوه قضاییه، آشنایی نزدیک با شرایط فردی و خانوادگی زندانیان و ایجاد مقدمات لازم جهت اعمال تأسیسات ارفاقی برای آن ها دانست و اظهار کرد: نظارت بر اجرای احکام و آرای قضایی، از جمله تکالیف قانونی دادستان ها می باشد و بر همین مبنا مسئولان دادسرای تهران بصورت منظم، مستمر و هدفمند، از ندامتگاه ها بازدید به عمل می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مرخصی به 4 هزار و 771 زندانی به مناسبت محرم و شیوع کرونا

اعطای مرخصی به 4 هزار و 771 زندانی به مناسبت محرم و شیوع کرونا