مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 12:052021-08-24سياسي

رقابت شبیه سازی شورای نگهبان برگزار می شود


قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان با اعلام خبر برگزاری رقابت شبیه سازی شورای نگهبان در ارتباط با جزییات این رویداد توضیحاتی ارائه کرد.

- قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان با اعلام خبر برگزاری رقابت شبیه سازی شورای نگهبان در ارتباط با جزییات این رویداد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، پژوهشکده شورای نگهبان بنا دارد با هدف آشنایی جامعه حقوقی با صلاحیت ها و کارویژه های شورای نگهبان دومین دوره رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان را در موضوعات بررسی مصوبات، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات با حضور اساتید و دانشجویان رشته های حقوقی و گرایش های مرتبط برگزار کند.

این دوره پس از تجربه دوره نخست در سال 98 و استقبال جامعه حقوقی کشور و در راستای فعالیت های نوآورانه پژوهشکده شورای نگهبان برنامه ریزی شده است.

در راستای تبیین هرچه بیشتر فرآیند برگزاری این رقابت علمی، علی فتاحی زفرقندی، قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان با اشاره به انگیزه و اهداف برگزاری رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان گفت: یکی از اهداف شورای نگهبان آشنایی هرچه دقیق تر و بیشتر جامعه حقوقی کشور با وظایف و کارکردهای این نهاد است؛ بر همین اساس قالب های آموزشی و ترویجی متنوعی برای رسیدن به فهم درست از این موضوع در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت شبیه سازی شورای نگهبان برگزار می شود

رقابت شبیه سازی شورای نگهبان برگزار می شود