مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 12:352021-08-24سياسي

تجلیل از پیرغلامان حسینی یک راهبرد فرهنگی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی یک کار ضروری و راهبردی فرهنگی است که آذربایجان شرقی افتخار میزبانی آن را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در آیین رونمایی از پوستر هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیر غلامان حسینی با بیان اینکه هر کاری که باعث افزایش علاقه جوانان به دستگاه امام حسین باشد کاری ارزشمند و پسندیده است، اظهار داشت: همان گونه که تجلیل و تقدیر از سایر نخبگان و هنرمندان در جشنواره ها یک راهبرد تلقی می شود، تجلیل از پیرغلامان حسینی هم یک راهبرد فرهنگی به حساب می آید.

امام جمعه تبریز افزود: پیرغلامان امام حسین علیه السلام که در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی و به عنوان مبلغان دین نبوی تلاش می کنند، باید تجلیل شوند.

وی تجلیل و تقدیر از پیرغلامان و دست اندرکاران هیات های حسینی، مداحان و پیرغلامان و خادمان حسینی را یک ضرورت دانست و گفت: پیرغلامان حسینی عمر گرانمایه خود را در مکتب قرآن و عترت سپری کرده اند و فعالیت های بسیار ارزشمندی در چند دهه گذشته انجام داده اند.

آل هاشم با بیان اینکه تاخیر در زمان برگزاری و همچنین شرایط خاص کرونایی این همایش را تحت تاثیر قرار خواهد داد، گفت: تلاش های صادقانه پیرغلامان حسینی که برای تربیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پیرغلامان حسینی یک راهبرد فرهنگی

تجلیل از پیرغلامان حسینی یک راهبرد فرهنگی