مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 12:452021-08-24اقتصادي

7 پروژه در شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی به بهره برداری می رسد


مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: در این راستا طرح های انتقال آب و آبیاری نوین و روستا بازار در شبکه تعاون روستایی شهرستان های تایباد، کاشمر و سبزوار با هزینه بالغ بر 12 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: در این راستا طرح های انتقال آب و آبیاری نوین و روستا بازار در شبکه تعاون روستایی شهرستان های تایباد، کاشمر و سبزوار با هزینه بالغ بر 12 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در هفته دولت سال جاری 7 پروژه عمرانی،کشاورزی و زیرساختی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال در این شهرستان ها افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

ایرج ناصری مقدم در خصوص مهمترین پروژه های افتتاحیه این هفته اظهار کرد: در این هفته همچنین سه پروژه کلنگ زنی با پیش بینی اعتبار سه میلیارد ریال در حوزه آب و خاکی ،آبیاری نوین و احداث استخر خواهیم داشت.

وی افزود: طی سال های اخیر به رغم کاهش اعتبارات و مشکلات اقتصادی، پیگیری جدی در خصوص تکمیل پروژه آب و خاک و انتقال اب و آبیاری نوین بوده ایم و در حوزه بازرگانی و خرید و فروش محصولات نیز گام های بسیار خوبی برداشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، مدیر تعاون روستایی استان همچنین خبر از افتتاح چهل و سومین روستابازار استان در شهرستان کاشمر را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پروژه در شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی به بهره برداری می رسد

7 پروژه در شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی به بهره برداری می رسد