مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 12:502021-08-24سياسي

علامه حکیمی مبارزی خستگی ناپذیر بود


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: علامه محمدرضا حکیمی  در دوره رژیم ستمشاهی، در عرصه جهاد و مبارزه در راه انقلاب اسلامی، یک مبارز خستگی ناپذیر بود.

- به گزارش، آیت الله علم الهدی ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم علامه حکیمی در حرم مطهر رضوی در جمع خبرنگاران، با بیان این که علامه محمدرضا حکیمی در دوره رژیم ستمشاهی، در عرصه جهاد و مبارزه در راه انقلاب اسلامی، یک مبارز خستگی ناپذیر بود، اظهار کرد: در این شخصیت بزرگ، جامعیت بالای علمی وجود داشت.

وی با بیان این که او استعداد، اندیشه و تفکرش را در راه ترویج کتاب و سنّت خرج می کرد، ادامه داد: پس از شکل گیری جمهوری اسلامی، علامه حکیمی با دقت و جست وجو در منابع اسلامی، هر آنچه از احادیث و روایات را که در مدیریت و برنامه ریزی اقتصادی، سیاسی و سایر حوزه های نظام اسلامی که اثرگذار بود را جمع آوری کرده و در دسترس مدیران نظام قرار داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به تألیفات مرحوم علامه حکیمی و غنای این تألیفات اشاره و خاطرنشان کرد: مجموعه کتاب 12 جلدی جامع الحیاه ، مجموعه احادیثی است که به سادگی در دسترس نبود و آن مرحوم برای جمع آوری این مجموعه، زحمات زیادی را به جان خرید تا به آسانی در اختیار همگان قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه حکیمی مبارزی خستگی ناپذیر بود

علامه حکیمی مبارزی خستگی ناپذیر بود