مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 13:402021-08-24دانش

منابع کارشناسی ارشد 1401


منابع کارشناسی ارشد و منابع دکتری و پیدا کردن این منابع اولین آیتمی است که داوطلبان آزمون ارشد و  آزمون دکتری آن را جستجو می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سنجش امیرکبیر، داوطلب به دنبال مطالبی است که کامل بوده و تمام نیازمندی وی برای امتحان را پوشش دهد.

مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های سراسری،آزاد و وزارت بهداشت از بالاترین مقاطع تحصیلی دانشگاهی در ایران است که کسب رتبه قبولی و تحصیل در آن هدف بسیاری از فارغ التحصیلان می باشد.

به دلیل ادغام آزمون ارشد و دکتری سراسری و آزاد، ثبت نام آزمون دکتری سراسری و ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد به صورت همزمان و آزمون دکتری وزارت بهداشت به صورت مجزا انجام می شود.

لذا آنچه برای داوطلبان اهمیت بسیاری دارد، اطلاع از منابع آزمون ارشد و دکتری می باشد.

به گفته دکتر لطف زمان مدیر مسئول موسسه سنجش امیرکبیر، اگر در جستجوی منابع کنکور دکتری و منابع کنکور ارشد در این اوضاع گسترش ویروس کرونا هستید، پکیج های نقره ای سنجش امیرکبیر بهترین و کامل ترین گزینه برای قبولی در آزمون 1401 است.

لذا داوطلبان آزمون ارشد و دکتری با تهیه بسته آموزشی ارشد و دکتری و تماشای فیلم های صوتی و تصویری زبان عمومی و تافل ،احساس خواهند کرد که انگار ، در کلاس حضوری نشسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع کارشناسی ارشد 1401

منابع کارشناسی ارشد 1401