مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 13:452021-08-24حوادث

جلوگیری از واژگونی و غرق شدن کشتی در بندر خرمشهر


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: کشتی دوان از مبدا خرمشهر مشغول بارگیری کالای صادراتی چوب mdf بود و قرار بود به مقصد کویت حرکت کند که به سمت دریا کج شد و در حال غرق شدن بود.

- نورالله اسعدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، با اشاره به حادثه کشتی دوان، اظهار کرد: کشتی دوان از مبدا خرمشهر مشغول بارگیری کالای صادراتی چوب mdf بود و قرار بود به مقصد کویت حرکت کند که به سمت دریا کج شد و در حال غرق شدن بود.

وی عنوان کرد: بلافاصله گروه های امداد و نجات بندر خرمشهر، با هماهنگی اداره کل ایمنی و حفاظت دریایی و اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی وارد عملیات شدند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: این مساله باعث شد بعد از عملیات تقریبا 4 ساعته و به کارگیری شناورهای یدک کش خدماتی بندر خرمشهر برای Push کردن، از طریق 3 فروند یدک کش بندر و همزمان تخلیه متعادل بار با جرثقیل های موجود عملیات، کشتی به حالت تعادل برگردد و کشتی از حالت اضطرار و واژگونی خارج شود.

اسعدی با بیان اینکه ظرفیت کشتی دوان، یک هزار و 200 تن بود که معادل 600 تن کالا در آن بارگیری شده بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه خسارت جانی به بار نیامد و صرفا مقداری از بار کشتی به دلیل حجمی بودن آن به آب ریخته شد و در حال حاضر کشتی به شرایط عادی بازگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از واژگونی و غرق شدن کشتی در بندر خرمشهر

جلوگیری از واژگونی و غرق شدن کشتی در بندر خرمشهر