مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 14:002021-08-24اقتصادي

واحد فرآوری معدن طلای هیرد به زودی وارد مرحله بهره برداری می شود


مدیر مجتمع مواد معدنی خراسان جنوبی گفت: واحد فرآوری و آزمایشگاه معدن طلای هیرد اکنون 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی وارد مرحله بهره برداری می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر مجتمع مواد معدنی خراسان جنوبی گفت: واحد فرآوری و آزمایشگاه معدن طلای هیرد اکنون 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی وارد مرحله بهره برداری می شود.

علیرضا جلالیان، امروز سه شنبه 2 شهریور در نشست خبری افزود: در محدوده طلای هیرد تاکنون انجام عملیات استخراج و باطله برداری توسط سرمایه گذار مربوطه انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: همچنین تکمیل اکتشاف در تارگت شماره یک با انجام حدود 9 هزار و 6 متر حفاری مغزه گیری و تکمیل اکتشافات در معدن از دیگر اقداماتی بوده که در این معدن انجام شده است.

مدیر مجتمع مواد معدنی خراسان جنوبی اظهار کرد: این مجتمع در پنج معدن آهن حنار، طلای هیرد، روی ملوند، آهن بیشه و طلای خونیک در خراسان جنوبی فعالیت دارد که تاکنون 6 پروانه اکتشاف، یک گواهی کشف و چهار پروانه بهره برداری صادر شده است.

وی افزود: مجموع ذخایر اکتشاف شده فلزی در این معادن هفت میلیون و 588 هزار تن و مجموع کل حفاری های انجام شده 27 هزار و 408 متر در 179 گمانه است.

جلالیان بیان کرد: میزان استخراج مواد معدنی معادن مجتمع از ابتدا تاکنون 64 هزار و 760 تن و میزان باطله بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد فرآوری معدن طلای هیرد به زودی وارد مرحله بهره برداری می شود

واحد فرآوری معدن طلای هیرد به زودی وارد مرحله بهره برداری می شود