مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 14:052021-08-24پزشكي

زمینه برای افزایش ماندگاری پزشکان در شهرستان دیر فراهم می شود


با احداث پانسیون پزشکان، زمینه برای افزایش ماندگاری پزشکان در شهرستان دیر فراهم می شود.

- بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: با احداث پانسیون پزشکان، زمینه برای افزایش ماندگاری پزشکان در شهرستان دیر فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریم علی حسنی بعد از ظهر سه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پانسیون 12 واحدی پزشکان بیمارستان اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت های بخش سلامت در شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان گفت: احداث پانسیون های پزشکان نقش مؤثری در افزایش ماندگاری پزشکان و کادر بهداشت و درمان در شهرستان دارد.

فرماندار دیر بیان کرد: به جد پیگیر تقویت امکانات زیستی کادر بهداشت و درمان هستیم و خوشبختانه توفیقات خوبی نیز حاصل شده است.

وی افزود: با آغاز عملیات اجرایی پانسیون پزشکان بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیّر مجموع پانسیون های در دست ساخت پزشکان این شهرستان به 18 واحد رسید که بخشی از نیازمندی های این حوزه به امکانات زیستی فراهم خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این طرح دارای 12 واحد بوده که در سه طبقه با زیربنا یک هزار و 100 مترمربع در محوطه بیمارستان امام هادی (ع) شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه برای افزایش ماندگاری پزشکان در شهرستان دیر فراهم می شود

زمینه برای افزایش ماندگاری پزشکان در شهرستان دیر فراهم می شود