مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 14:302021-08-24حوادث

باید کلاهبرداری در دام پلیس گرفتار شدند


اعضای باند 3 نفره که اقدام به کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی از شهروندان کرده بودند در دام پلیس خرم بید گرفتار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار  رهام بخش حبیبی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت 80 نفر از شهروندان مبنی بر اینکه 3 نفر با ترفند متقلبانه، مبلغ زیادی وجه نقد در قبال وارد کردن گوشی موبایل از آنان اخذ و پس از مدتی دیگر جوابگو تماس آنان نبوده و متواری شده‎اند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش قادرآباد با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص 3 نفر که اعضای یک باند بودند را شناسایی و آنان را در روستای حسین آباد از توابع شهرستان سرچهان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به 120 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در قبال تحویل گوشی موبایل اقرار کردند، بیان داشت: اعضای این باند پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه شهروندان هرگز فریب اینگونه کلاهبرداری ها را نخورند و تا زمان دریافت کالا به هیچ عنوان مبالغی را به حساب افراد واریز نکنند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کلاهبرداری در دام پلیس گرفتار شدند

باید کلاهبرداری در دام پلیس گرفتار شدند