مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 15:102021-08-24سياسي

اداره وزارت میراث فرهنگی با سهم خواهی سیاسی امکانپذیر نیست


نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت میراث فرهنگی از دو بخش کاملا تخصصی تشکیل شده است، با سهم خواهی سیاسی ناشیانه اداره این وزارتخانه میسر نیست.

- ، در جلسه علنی نوبت عصر روز سه شنبه دوم شهریور مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی رأی اعتماد به وزرای کابینه سیزدهم، محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مخالفت با ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری گفت: آقای ضرغامی هر چه گشتم، جستجو و مشورت کردم، سرِ سوزنی مشابهتی بین تجربیات، سوابق، تحصیلات و عملکرد گذشته جنابعالی با وزارتخانه تخصصی ندیدم، در عجب ماندم که رییسی مبتنی بر چه فاکتورهایی ضرغامی را برای این وزارتخانه معرفی کرده است.

وی ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم، در انتخابات به عنوان مدعی ریاست جمهوری حتی رییسی را قبول نداشتند، حتی در ایام انتخابات یک بار دعوت زحمتکشان ستاد ایشان را برای حضور نپذیرفتید.

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: وزارت میراث فرهنگی از دو بخش کاملا تخصصی تشکیل شده است، با سهم خواهی سیاسی ناشیانه، اداره این وزارتخانه میسر نیست، کارنامه ضرغامی نشان می دهد در چینش مدیریتی اعتقاد چندانی به انتصابات تخصصی ندارد و فرصت مدیریتی را فرصتی برای تجمیع دوستان مدیریتی و سیاسی خود می دانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره وزارت میراث فرهنگی با سهم خواهی سیاسی امکانپذیر نیست

اداره وزارت میراث فرهنگی با سهم خواهی سیاسی امکانپذیر نیست