مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 18:002021-08-24فناوري

56 طرح مخابراتی در استان سمنان به بهره برداری می رسد


مدیر مخابرات منطقه سمنان از افتتاح 56 طرح مخابراتی در این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید دارایی امشب در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: بسترهای لازم برای افتتاح 56 طرح مخابراتی در استان سمنان فراهم است.

وی تصریح کرد: توسعه دیتای استان، اجرای کابل کشی فیبر نوری، توسعه شبکه FTTH، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر وایرلس، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده های فاقد پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه اندازی تکنولوژی 3G و 4G، ایجاد مراکز تلفن جدید و نوسازی و بهسازی سیستم های تغذیه و نیروی مراکز مخابراتی از جمله پروژه های قابل افتتاح مخابرات منطقه سمنان در هفته دولت امسال است.

مدیر مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه ها افزود: مبلغ سرمایه گذاری این طرح ها بیش از 104 میلیارد و 980 میلیون ریال است.

دارایی افزود: به مناسبت هفته دولت 26 پروژه در حوزه توسعه شبکه از جمله پروژه های فیبرنوری، FTTH و وایرلس با مشخصات اجرای فیبرشهری و بین شهری سازمان ها جهت تسهیل ارتباطات مراکز و انتقال شهری و روستایی، نصب تجهیزات FTTH در استان و نصب وایرلس جهت بهبود انتقال بین مراکز و توسعه شبکه نوری و کافو مسی و 9 پروژه حوزه دیتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 طرح مخابراتی در استان سمنان به بهره برداری می رسد

56 طرح مخابراتی در استان سمنان به بهره برداری می رسد