مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 18:552021-08-24ورزشي

دستاورد داورزنی از جلسه آنلاین هیات رییسه AVC/دو میزبانی به والیبال ایران رسید


نشست آنلاین هیات رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) با حضور دکتر داورزنی رییس فدارسیون والیبال ایران و عضو هیات رییسه آسیا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست آنلاین هیات رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) امشب (سه شنبه شب) با حضور اعضای این هیات رییسه به مدت 4 ساعت برگزار شد که شانریت و یرمک با توجه به حضور در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان در تهران به اتفاق داورزنی در این جلسه حضور یافتند.

داورزنی، رییس فدارسیون والیبال درباره مباحث مطرح شده در این نشست، گفت: جلسه خیلی خوبی بود و مجموعه اقدامات قبلی AVC مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به شرایط کرونایی در جهان و آسیا، تعدادی از برنامه های کنفدراسیون والیبال آسیا در دو رشته سالنی و ساحلی برگزار شده بود و تعدادی هم در موعد مقرر انجام نشد که در مجموع این موارد مورد بررسی قرار گرفت.

محمدرضا داورزنی با بیان اینکه گزارش وضعیت مالی کنفدراسیون آسیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود، گفت: همچنین قسمتی از برنامه های آینده کنفدراسیون مورد تایید اعضای هیات رییسه قرار گرفت و مواردی نیز در حال بررسی تکمیلی است که بستگی به شرایط کرونایی قاره آسیا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد داورزنی از جلسه آنلاین هیات رییسه AVC/دو میزبانی به والیبال ایران رسید

دستاورد داورزنی از جلسه آنلاین هیات رییسه AVC/دو میزبانی به والیبال ایران رسید