مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 20:302021-08-24ورزشي

طلای قم در پارالمپیک قطعی است


رییس هیئت جانبازان و معلولین استان قم شانس دو مدال طلا استان قم در پارالمپیک را قطعی دانست وگفت: حضور چهار نماینده در پارالمپیک موفقیت بسیار بزرگی محسوب می شود.

- ایسنا/قم رییس هیئت جانبازان و معلولین استان قم شانس دو مدال طلا استان قم در پارالمپیک را قطعی دانست وگفت: حضور چهار نماینده در پارالمپیک موفقیت بسیار بزرگی محسوب می شود.

محمد پیروز منش، رییس هیئت جانبازان و معلولین استان قم در گفت وگو با ایسنا بابیان اینکه چهار ورزشکار استان قم دربازی های پارالمپیک 2021 توکیو حضور دارند، عنوان کرد: حسین گلستانی و سید محمدحسین حسینی جدّ در تیم ملی والیبال نشسته مردان و محمد محمد نژاد و رضا عیوضی در تیم ملی بسکتبال با ویلچر نماینده های استان قم هستند.

وی با اشاره به اینکه بازی ها پارالمپیک از 3 الی 14 شهریورماه برگزار می شود، اظهار کرد: از والیبال نشسته انتظار مدال طلا وجود دارد و تقریباً مدالشان نیز قطعی است و نماینده های استان قم نیز جز بازیکنان کلیدی ومهم تیم محسوب می شوند.

وی بابیان اینکه کمیته پارالمپیک امیدوار است که تیم بسکتبال با ویلچر جز 8 تیم برتر قرار بگیرد، افزود: محمد نژاد نیز جز بازیکن های فیکس تیم است؛ اما با توجه به اینکه رضا عیوضی جایگزین بازیکن اراکی که به خاطر کرونا از تیم حذف، قرار گرفته است شد، میزان بازی آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلای قم در پارالمپیک قطعی است

طلای قم در پارالمپیک قطعی است