مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 21:302021-08-24اجتماعي

«تنگ ارم» منطقه شکار ممنوع شد/ پیشگیری از صید غیرمجاز


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: بخش «تنگ ارم» در شهرستان دشتستان استان بوشهر در فهرست مناطق شکار ممنوع کشور وارد شد.

- اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه محیط زیست دارای ظرفیت های بسیار مهمی است که زیستگاه بسیاری از گونه های جانوری، پرندگان و آبزیان به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه منطقه ارم یا تنگ ارم از مناطق کوهستانی استان بوشهر بوده و زیستگاه گونه های مهمی همچون پازن، قوچ و میش است خاطرنشان کرد: این منطقه زیستگاه پرندگانی همچون کبک و تیهو است و چشم انداز زیبایی دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: با پیشنهادی که ارائه کردیم، منطقه ارم منطقه شکار ممنوع شد و در فهرست مناطق شکار ممنوع کشور وارد شد.

قلی نژاد تصریح کرد: منطقه ارم در استان بوشهر یکی از مناطق ارزشمند زیستی و زیستگاه انواع گونه های گیاهی و جانوری ارزشمند است که نیازمند حفاظت با همکاری و مشارکت جامعه محلی و همیاران محیط زیست است.

وی خاطرنشان کرد: تصویب این منطقه به عنوان منطقه شکار ممنوع با پیشگیری از هر گونه شکار و صید غیر مجاز در منطقه، باعث افزایش ضریب حفاظتی از منطقه و انجام اقدامات حفاظتی بیشتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تنگ ارم» منطقه شکار ممنوع شد/ پیشگیری از صید غیرمجاز

«تنگ ارم» منطقه شکار ممنوع شد/ پیشگیری از صید غیرمجاز