مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 23:052021-08-24بين الملل

سوریه خطاب به سازمان ملل: اسراییل با تجاوزات خود امنیت منطقه را تهدید می کند


معاون وزیر خارجه سوریه در دیدار با رییس کمیته نظارت بر آتش بس سازمان ملل از این کمیته خواست موارد گسترده تجاوزات رژیم صهیونیستی را به شورای امنیت گزارش داده و برای توقف آن اقدام عملی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دمشق حمایت خود را از فعالیت کمیته نظارت بر آتش بس سازمان ملل متحد (UNTSO)  در راستای اجرای دستورات کمیته که از زمان تأسیس آن در 1948 وضع شده است، تأیید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، بشار الجعفری امروز سه شنبه درباره کار این کمیته و اهمیت نقش آن با آلن دویل رییس کمیته  و هیئت همراه او گفت وگو کرد.

الجعفری بر حمایت کشورش از کار این کمیته تاکید کرد و گفت که این  کمیته شاهد عینی تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض حریم مرزی آتش بس است.

این مقام سوری تاکید کرد، کمیته نظارت بر آتش بس سازمان ملل بر حسب وظیفه خود می بایست حقایق و واقعیت ها را به شورای امنیت و دیگر نهادهای ذیربط سازمان ملل انتقال دهد به خصوص آنچه که مربوط به تجاوزات و تخلفات رژیم صهیونیستی در نقض آتش بس است و صلح و امنیت منطقه را تهدید می کند.

دویل هم به نوبه خود گفت که کمیته مذکور به جمع آوری اطلاعات و تحلیل آن طی همکاری با نیروهای سازمان ملل که مسئول صلحبانی در منطقه مرزی سوریه و سرزمین های اشغالی هستند، مبادرت می ورزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه خطاب به سازمان ملل: اسراییل با تجاوزات خود امنیت منطقه را تهدید می کند

سوریه خطاب به سازمان ملل: اسراییل با تجاوزات خود امنیت منطقه را تهدید می کند