مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 03:552021-08-25سياسي

یک نماینده مجلس: دهن کجی برخی از بنگاه های اقتصادی هرمزگان قابل تحمل نیست


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس از بکارگیری 380 نفر نیروی غیربومی در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و شرکت های پیمانکاری تابعه طی یکسال گذشته خبرداد.

- بکارگیری 380 نیروی غیربومی در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و شرکت های تابعه؛ یک نماینده مجلس: دهن کجی برخی از بنگاه های اقتصادی هرمزگان قابل تحمل نیست ایسنا/هرمزگان رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس از بکارگیری 380 نفر نیروی غیربومی در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و شرکت های پیمانکاری تابعه طی یکسال گذشته خبرداد.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: واقعا باید تأسف خورد برای مجموعه ای عریض و طویل در استان هرمزگان که از ظرفیت ها و پتانسیل های آن بهره می برد اما در مواقعی همچون بکارگیری نیروها و عمل به شرح وظایف تعهدی اش حق جوانان استان هرمزگان خیانت می کند.

وی با بیان اینکه در اسنادی که به دست بنده رسیده از ابتدای سال 1399 در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و شرکت های پیمانکاری تابعه اش، 680 نیرو جذب شده است، اظهار کرد: از این تعداد 300 نفر بومی و 380 نفر غیربومی استان هرمزگان بوده اند که 83 نفر از این نیروهای غیربومی تنها جذب خود پالایشگاه شده اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چه دلیلی دارد وقتی نرخ بیکاری در هرمزگان به بالای 30 درصد رسیده و جوانان متخصص و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده مجلس: دهن کجی برخی از بنگاه های اقتصادی هرمزگان قابل تحمل نیست

یک نماینده مجلس: دهن کجی برخی از بنگاه های اقتصادی هرمزگان قابل تحمل نیست