مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 04:252021-08-25ورزشي

ثبت افتخار نایب قهرمانی جهان در کارنامه کشتی قم


رییس هیات کشتی استان قم از موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در کسب مقام نایب قهرمانی جهان با هدایت سرمربی قمی خود خبر داد.

- محمدهادی علیایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با هدایت یکی از بهترین های یک دهه اخیر مربیگری این رشته در ایران یعنی روح الله میکاییلی قهرمان اسبق میادین داخلی و بین المللی به میدان رفت و به لطف خدا و با همت و تلاش تک تک اعضای خود به مقام نایب قهرمانی دنیا دست یافت.

وی ادامه داد: افتخار این دستاورد بزرگ برای کشتی قم این است که هم یکی از بهترین های تاریخ کشتی قم یعنی روح الله میکاییلی سرمربی تیم ملی بود و هم علی عبدی از قم به عنوان سرپرست در تیم ملی حضور داشت، ضمن اینکه امیر عبدی نیز نماینده کشتی گیران شایسته قم در ترکیب تیم ملی جوانان ایران بود.

رییس هیات کشتی استان قم اضافه کرد: رقابت های 2021 کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان با حضور تیم ها و کشتی گیران کشورهای مطرح این رشته در روسیه به انجام رسید و تیم کشورمان بعد از میزبان موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی بخش تیمی این دوره از مسابقات شد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت ها در شهر اوفا روسیه سه روز به طول انجامید و تیم ایران با کسب یک مدال طلا توسط امیررضا ده بزرگی در وزن 55 کیلوگرم، ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت افتخار نایب قهرمانی جهان در کارنامه کشتی قم

ثبت افتخار نایب قهرمانی جهان در کارنامه کشتی قم