مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 04:252021-08-25فرهنگي

نخستین جشنواره تئاتر یک نفره در یزد برگزار می شود


مؤسسه فرهنگی هنری کریاس با حمایت اداره کل ورزش وجوانان استان یزد و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و انجمن نمایش استان یزد، نخستین جشنواره مونولوگ تین(تئاتر یک نفره) را در استان یزد برگزار می کند.

- ایسنا/یزد مؤسسه فرهنگی هنری کریاس با حمایت اداره کل ورزش وجوانان استان یزد و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و انجمن نمایش استان یزد، نخستین جشنواره مونولوگ تین(تئاتر یک نفره) را در استان یزد برگزار می کند.

هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقاء سطح کیفی بازیگری در استان با توجه به علاقه مندان به این عرصه و همچنین وجود دانشگاه و مراکز آموزش بازیگری متعدد در سطح شهر و ترویج کتاب و کتابخوانی دربین جوانان علاقه مند به هنر بازیگری اعلام شده است.

موضوعات این جشنواره شامل تک گویی کرونایی، آسیب های اجتماعی، خانواده و سبک زندگی ایرانی، معضلات هنرمندان علی الخصوص هنرمندان هنرهای نمایشی درزمان شیوع کرونا، تاثیرات کتاب وکتابخوانی برای پیشرفت خانواده و به ویژه جوانان، کرونا و مدافعان سلامت، آثار برگرفته شده از زندگی مشاهیر استان یزد، استفاده از متون برگرفته از ادبیات کهن ایران و موضوع آزاد است و هنرمندان از سراسر استان می توانند با ارسال آثار خود با محوریت تک گویی، در جشنواره شرکت کرده و هنر نمایش استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره تئاتر یک نفره در یزد برگزار می شود

نخستین جشنواره تئاتر یک نفره در یزد برگزار می شود