مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 04:452021-08-25ورزشي

دوچرخه سواری همچنان بلاتکلیف/ چرا نتیجه جلسه صالحی امیری با رییس UCI اعلام نمی شود؟


با وجود گذشت 3 ماه از انتخابات دوچرخه سواری تکلیف آن از سوی اتحادیه جهانی مشخص نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخابات فدراسیون دوچرخه با وجود حواشی زیادی که قبل از برگزاری آن داشت، درحالی برگزار شد که محمود رشیدی با شائبه هایی که در مورد حمایت برخی مسئولان وزارت ورزش از او داشت، با اکثریت آرا به عنوان رییس انتخاب شد، اما برگزاری مجمع نه تنها پایان حواشی این رشته نبود، بلکه ادامه دار شد و حتی به اتحادیه جهانی نیز رسید.

پس از انتخابات عنوان شد که برخی از داخل به اتحادیه جهانی ایمیل زده و اعلام کرده اند که دولت و وزارت ورزش در انتخابات دخالت کرده اند و پس از آن فدراسیون نیز خواستار توضیحات مقامات ورزش و فدراسیون کشورمان در این خصوص شد، اما بعد از گذشت 3 ماه هنوز تکلیف مشخص نشده و اتحادیه جهانی فعلا این انتخابات را نپذیرفته و نام رشیدی را به عنوان رییس فدراسیون قبول ندارد.

در همین راستا و در خلال برگزاری مسابقات کمیته ملی المپیک با رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری دیدار و گفت وگو کرد، اما پس از چند هفته هنوز نتیجه این دیدار و اینکه در این جلسه چه گفته شده هنوز اعلام نشده است.

فدراسیون دوچرخه سواری ایران دچار چالش بزرگی شده که قطعا این رشته را تحت تاثیر قرار می دهد، اما سوال مهم این است که چرا کمیته ملی الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوچرخه سواری همچنان بلاتکلیف/ چرا نتیجه جلسه صالحی امیری با رییس UCI اعلام نمی شود؟

دوچرخه سواری همچنان بلاتکلیف/ چرا نتیجه جلسه صالحی امیری با رییس UCI اعلام نمی شود؟