مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 04:552021-08-25سياسي

جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان به ایستگاه هفتم رسید/ معرفی دبیر جشنواره


مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه نینوا استان گلستان از میزبانی هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان خبر داد و محورهای مهم جشنواره را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدمهدی تجری صبح امروز در حاشیه نخستین جلسه خبری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان در سال 1400 در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی رسالت رسانه ها و خبرنگاران در پیشبرد و ترویج گفتمان نظام دینی سنگین و خطیر است، جشنواره ابوذر یک محک رسانه ای برای ترسیم افق بلند در حل مشکلات جامعه و پرداختن به موضوعات راهبردی است.

وی با تشریح جزییات هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر و ضرورت کیفی سازی سطح جشنواره تصریح کرد: بلافاصله بعد از پایان سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و نقش مهم رسانه ها در حضور حداکثری، مقدمات برگزاری جشنواره در استان کلید خورد، هشت جلسه فشرده پیرامون ارتقاء سطح کیفی جشنواره نسبت به ادوار گذشته با اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه برگزار شد.

* جشنواره ابوذر محک رسانه ای برای حل مشکلات جامعه مسوول سازمان یادداشت، مقاله و گزارش در نظر گرفته شده است و هر شرکت کننده می تواند در هر قالب یک اثر و در مجموع دو اثر را ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان به ایستگاه هفتم رسید/ معرفی دبیر جشنواره

جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان به ایستگاه هفتم رسید/ معرفی دبیر جشنواره