مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 04:552021-08-25سياسي

دولت سیزدهم گره گشای مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود


نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت انقلابی سیزدهم با عمل به منویات رهبری گره گشای مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود.

- سیدناصر حسینی پور در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهید محمدعلی رجایی و حجت الاسلام محمدجواد باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند به دولتمردان و کارمندان دلسوز و متعهد دستگاه های اجرایی و دولتی اظهار داشت: نامگذاری هفته دولت یادآور و احیاکننده روزهای ماندگار و تاریخی خدمتگزاری شهدای دولت به ویژه شهید رجایی و باهنر است.

وی با بیان اینکه نامگذاری هفته دولت، حرکتی مهم در راستای وحدت میان مردم و دولت، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را سال  تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری کرده اند و بدون شک توجه ویژه دولت انقلابی سیزدهم در عملی کردن و سمت و سو دادن رویکرد دولت به منویات حکیمانه و کارشناسی شده مقام معظم رهبری گره گشای بسیاری از مشکلات و گره های اقتصادی کشور خواهد بود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با تاکید بر عملی کردن شعار دولت سیزدهم مبنی بر دولت مردمی، ایران قوی ، گفت: امیدواریم دولت سیزدهم به ریاست آیت الله رییسی با کابینه ای قوی و متعهد، گام هایی مهم و اساسی با عزمی ملی و انقلابی در راستای بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم گره گشای مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود

دولت سیزدهم گره گشای مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود