مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:052021-08-25دانش

مشاوره آنلاین دانشجویان دانشگاه علامه راه اندازی شد


دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه علامه طباطبایی در روزهای شنبه تا چهارشنبه می توانند از خدمات مشاوره آنلاین این دانشگاه استفاده کنند.

- دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه علامه طباطبایی در روزهای شنبه تا چهارشنبه می توانند از خدمات مشاوره آنلاین این دانشگاه استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با راه اندازی سامانه مشاوره آنلاین دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی، برنامه هفتگی کادر مشاوره و درمان سامانه مشاوره تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره این دانشگاه اعلام شد.

دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه علامه طباطبایی از روزهای شنبه تا چهارشنبه، صبح ها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 14 تا 18 برای مشاوره به صورت تلفنی تماس بگیرند.

روابط بین فردی، مشاوره پیش از ازدواج، مدیریت روابط، مشاوره خانواده، ازدواج، افسردگی، وسواس، حمله پانیک، زوج و خانواده، مشاوره طلاق، روابط عاطفی و بین فردی، مدیریت اضطراب و استرس، مشاوره شغلی و روانپزشکی از جمله حوزه های تخصصی مشاوره آنلاین دانشگاه علامه طباطبایی است.

دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: سامانه مشاوره آنلاین دانشجویان این دانشگاه در روزهای پنج شنبه و جمعه همچنین تعطیلات رسمی تقویم، خدمات ارائه نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره آنلاین دانشجویان دانشگاه علامه راه اندازی شد

مشاوره آنلاین دانشجویان دانشگاه علامه راه اندازی شد