مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:102021-08-25اقتصادي

برخورد دادستان بامدیران بی توجه به مصوبات ستادتنظیم بازارخوزستان


مدیرانی که به مصوبات ستاد تنظیم بازار خوزستان عمل نکنند به دادستانی معرفی می شوند تا با این افراد برخورد جدی شود.

- ، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان بیان کرد: در مواردی مدیران عضو در این ستاد به مصوبات عمل نمی کنند و این موضوع باعث ایجاد مشکلات بیشتر در امر رسیدگی به معضلات استان می شود.

استاندار خوزستان افزود: تعزیرات حکومتی، سازمان بازرسی، سازمان صمت و اتاق اصناف باید در این شرایط سخت و حساس با جدیت بیشتری کار نظارت را داشته باشند تا جلوی متخلفان و ایجاد فساد در بازار گرفته شود.

استاندار خوزستان در ادامه از وضعیت نامناسب عرضه سیمان در خوزستان گلایه کرد و گفت: در نامه ای از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خواهم خواست تا به موضوع عرضه سیمان رسیدگی کند.

وی اظهار کرد: از بیش از یک ماه پیش خریدوفروش سیمان در بورس آغاز شده که در پی آن به دلایل مختلف مشکلاتی در این بخش ایجاد شده است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: عرضه سیمان در بورس نیاز به زمینه سازی و آموزش دارد که بدون هیچ گونه آمادگی، خریدوفروش سیمان در بورس در حال انجام است.

ممنوعیت صادرات سیمان از خوزستان استاندار خوزستان تأکید کرد: تا زمان تثبیت وضعیت سیمان در خوزستان صادرات این کالا از استان ممنوع است؛ بنابراین از نیروی انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد دادستان بامدیران بی توجه به مصوبات ستادتنظیم بازارخوزستان

برخورد دادستان بامدیران بی توجه به مصوبات ستادتنظیم بازارخوزستان