مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:152021-08-25سياسي

یادنامه ای در سالگرد مرحوم حسینیان/ «روحانی مجاهد» منتشر شد


«روحانی مجاهد» به همت موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، همزمان با اولین سالگرد حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، همزمان با اولین سالگرد حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان، یادنامه ای در پاسداشت مجاهدت های رییس فقید مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.

این مجموعه با عنوان روحانی مجاهد بر آن است تا بخشی از ابعاد شخصیتی حجت الاسلام والمسلمین حسینیان را معرفی کند؛ چراکه به تصریح نزدیکان و دوستان آن مرحوم، حجت الاسلام روح الله حسینیان دارای ابعاد شخصیتی متنوع و گسترده ای بوده و از این رو صحبت درباره تمامی ابعاد شخصیتی آن مرحوم میسر نیست.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی رییس هیأت امناء و رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در بخشی از مقدمه یادنامه می نویسد: بی تردید افکار، رویکردها، فعالیت ها، موضع گیری ها و اقدامات فراوان و متنوع مرحوم حسینیان همچون همه افراد موثر و نقش آفرین در عرصه اجتماعی و سیاسی و حرفه ای، محل مناقشه و تامل است و چه شایسته و نیکو اگر بتوانیم با انصاف و صداقت و واقع بینی به ارزیابی بنشینیم و شخصیت ها و سرمایه های انسانی و اجتماعی خود را به درستی تحلیل و نقد کنیم و از آن درس بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادنامه ای در سالگرد مرحوم حسینیان/ «روحانی مجاهد» منتشر شد

یادنامه ای در سالگرد مرحوم حسینیان/ «روحانی مجاهد» منتشر شد