مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:202021-08-25اجتماعي

افت 50 درصدی کیفیت تحصیل در آموزش مجازی/ آیا مدارس حضوری می شود؟


معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش مجازی در بهترین حالت از صد در صد حدود 50 درصد کیفیت دارد و این کاهش کیفیت دلایل متعددی دارد، - افت 50 درصدی کیفیت در آموزش مجازی/ آیا مدارس حضوری می شود؟ ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش مجازی در بهترین حالت از صد در صد حدود 50 درصد کیفیت دارد و این کاهش کیفیت دلایل متعددی دارد، اما در آموزش مجازی زحمت معلمان بسیار بیش تر از آموزش حضوری بود، سه سناریو برای بازگشایی مدارس تعریف شده است.

فیروز عسگری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا آموزش مجازی به اجبار در دستور کار مدارس جهان قرار گرفت، اظهار کرد: آموزش حدود یک میلیارد و 400 میلیون دانش آموز تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت، در برخی مناطق جهان مدارس بازگشایی شد و در برخی کشورها نیز هم چنان آموزش مجازی در دستور کار قرار دارد.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه آموزش مجازی آسیب های بالایی دارد، عنوان کرد: از ابتدا در تلاش بودیم که آسیب ها به حداقل برسید، امیدواریم با بهبود شرایط کرونایی در سال تحصیلی جدید آموزش در مدارس حضوری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت 50 درصدی کیفیت تحصیل در آموزش مجازی/ آیا مدارس حضوری می شود؟

افت 50 درصدی کیفیت تحصیل در آموزش مجازی/ آیا مدارس حضوری می شود؟