مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:252021-08-25پزشكي

3 تالار عروسی در سنندج پلمپ شد/ تشدید نظارت بر فعالیت اصناف


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: سه تالار و یک واحد رستوران در سنندج به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تخطی از مقررات و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا با کسب مجوز قضایی در سنندج پلمپ شد.

-  آرزو فلاحی در گفت وگو باخبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به شرایط قرمز مختلف توسط کارشناسان محیطی این مرکز به انجام رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان درخصوص نظارت بر مراکز عرضه مستقیم مواد غذایی آماده گفت: در این زمینه از 138 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی آماده، مواد خوراکی، رستوران، کافی شاپ و مراکز مشابه بازدید شده است و سه نمونه مواد غذایی در مراکز یاد شده جهت تایید سلامت مواد بکار گرفته شده مورد نمونه برداری قرار گرفت.

فلاحی در ادامه به اقدامات نظارتی برسلامت نان شهرسان سنندج گریزی زد ادامه داد: 2 مورد نان خبازی های سطح شهر نیز مورد نمونه برداری قرار گرفته که میزان نمک مجاز در آن وعدم استفاده از جوش شیرین در نان مورد آزمایش قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخورد با اصناف خاطی اشاره کرد و افزود: در راستای این بازدیدها 18 واحد صنفی مختلف به سهل انگاری در اجرای کامل پروتکل های بهداشتی اخطاریه 24 ساعته در یافت نمودند و مقدار 80 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته کشف وضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 تالار عروسی در سنندج پلمپ شد/ تشدید نظارت بر فعالیت اصناف

3 تالار عروسی در سنندج پلمپ شد/ تشدید نظارت بر فعالیت اصناف