مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:302021-08-25اقتصادي

صنعت نمایشگاهی کشور در آستانه ورشکستگی است


«با توجه به بازگشایی پاساژهای تخصصی، خواهشمند است دستور فرمایید جهت جلوگیری از ورشکستگی این صنعت، نسبت به صدور مجوز برگزاری نمایشگاه های تخصصی در کشور، - با توجه به بازگشایی پاساژهای تخصصی، خواهشمند است دستور فرمایید جهت جلوگیری از ورشکستگی این صنعت، نسبت به صدور مجوز برگزاری نمایشگاه های تخصصی در کشور، اقدامات لازم مبذول گردد.

انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران با ارسال نامه ای ضمن ابراز گلایه از تضییع حقوق فعالان صنعت نمایشگاهی در کشور، نسبت به محدودیت های اجباری ایجاد شده برای این صنعت انتقاد کرد.

علی یارمحمدیان، رییس این انجمن در نامه ای به حمید زادبوم، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، تاکید کرد صنعت نمایشگاهی کشور به دلیل محدودیت های ایجاد شده در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگسترش صنعت؛ در نامه رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران به رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران آمده است: برگزاری نمایشگاه ها تاثیر بسزایی در ایجاد رونق اقتصادی دارد ولی متاسفانه مدتی است با تعطیلی رویدادهای نمایشگاهی، این صنعت در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

در ادامه این نامه، تاکید شده است رویدادهای نمایشگاهی با استانداردهای بسیار بالای بهداشتی برگزار می شوند و با مکان هایی مانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت نمایشگاهی کشور در آستانه ورشکستگی است

صنعت نمایشگاهی کشور در آستانه ورشکستگی است