مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-25سياسي

بازرس کل استان ایلام: در هفته دولت باید توجه مردم به بسترهای امیدآفرین جلب شود


در هفته دولت هر مجموعه باید هدفگذاری ها و عملکردهای خود را در راستای آن اهداف را تبیین کند و توجه مردم را به بسترهای امیدآفرین جلب کند.

- مهدی اصلانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به در پیش بودن  هفته دولت، گفت: در این هفته هر مجموعه باید هدفگذاری ها و عملکردهای خود را در راستای آن اهداف را تبیین کند و توجه مردم را به بسترهای امیدآفرین جلب کند.

وی افزود: در شرایط موجود، تبیین عملکرد هر دستگاهی به عنوان دستاوردهای دولت و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی مهم است و مدیران باید دید وسیعی داشته باشند و همت خود را برای حرکت بیشتر بالا ببرند و با تعامل و هم افزایی بیش از پیش در راه حل مشکلات مردم گام بردارند.

بازرس کل استان ایلام تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و نهادها هم باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و هم برای هم افزایی بیشتر مطالبه گری کنند.

وی بر ضرورت نقش آفرینی مشارکت دادن مردم در تصمیم سازی ها گفت: امیدواریم دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی بتواند در این زمینه بیش از پیش، اهداف و دیدگاه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را عینت بخشد.

بازرس کل استان ایلام کم کاری، عدم استفاده از منابع موجود، مدیریت نادرست، معطل ماندن منابع و ظرفیت ها و تجهیزات را مصداق کم کاری و حیف کردن بیت المال دانست و تصریح کرد: هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرس کل استان ایلام: در هفته دولت باید توجه مردم به بسترهای امیدآفرین جلب شود

بازرس کل استان ایلام: در هفته دولت باید توجه مردم به بسترهای امیدآفرین جلب شود