مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:552021-08-25پزشكي

واکسیناسیون سریع شاه کلید عبور از شرایط بحرانی کرونا است


یک پزشک متخصص بیماری های داخلی بیمارستان امام رضا(ع) لار گفت: واکسیناسیون سریع کل افراد جامعه شاه کلید گذر از شرایط بحرانی کنونی و غلبه بر همه گیری کروناویروس است.

- ایسنا/فارس یک پزشک متخصص بیماری های داخلی بیمارستان امام رضا(ع) لار گفت: واکسیناسیون سریع کل افراد جامعه شاه کلید گذر از شرایط بحرانی کنونی و غلبه بر همه گیری کروناویروس است.

ندا جعفری، چهارشنبه 3 شهریور در برنامه علمی تخصصی مرهم، گفت: قدرت سرایت گونه کرونای دلتا 60 درصد بیشتر از نوع انگلیسی است، چون سرعت انتقال بسیار بیشتری دارد و این سرعت انتقال بالا باعث ابتلای خانوادگی و گروهی به کرونا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی لارستان، این متخصص داخلی افزود: هر چقدر سرعت انتقال بیشتر باشد، تعداد افراد مبتلا بیشتر و به مراتب تعداد موارد نیاز به بستری هم بیشتر خواهد شد.

این پزشک متخصص تاکید کرد که واکسیناسیون پرسرعت برای پیشگیری از ابتلا و مراجعه زودرس برای درمان بیماران مبتلا، شاه کلید عبور از شرایط بحرانی کنونی به واسطه شیوع کروناویروس است.

جعفری در پاسخ به این پرسش که آیا کسانی که واکسینه شده اند امکان دارد که به کرونای دلتا مبتلا شوند؟ گفت: اگر افراد بعد از تزریق واکسن پروتکل ها را رعایت نکنند، این امکان وجود دارد که به کرونای دلتا مبتلا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون سریع شاه کلید عبور از شرایط بحرانی کرونا است

واکسیناسیون سریع شاه کلید عبور از شرایط بحرانی کرونا است