مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:552021-08-25اقتصادي

شصت درصد اقتصاد قم بر پایه گردشگری و خدمات است


استاندار قم با بیان اینکه در هفته دولت 85 پروژه در استان قم با اشتغالزایی یک هزار و 326 افتتاح خواهد شد، گفت: 60 درصد اقتصاد قم نیز بر پایه گردشگری و خدمات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتهدید را به فرصت تبدیل کردیم و در این زمینه 450 تخت به ظرفیت درمانی استان با افتتاح بیمارستان های امیرالمومنین (ع) و مادر افزوده شد، ادامه داد: دیگر بیمارستان های قم که نواقص مختلفی را داشتند نیز در این ایام برطرف شد و خوشبختانه در زمینه واکسیناسیون نیز 10 سال از میانگین تزریق واکسن در کشور از سایر استان ها جلوتر هستیم.

بهرام سرمست با بیان اینکه درخواست دایر کردن بیمارستان تنفسی سیار را از ارتش داشتیم و خوشبختانه با این موضوع موافقت شده است، گفت: این بیمارستان با ظرفیت 68 تا 100 تخت در محوطه مجتمع بیمارستانی امیرالمومنین (ع) و شهید بهشتی به زودی انجام خواهد شد و امیدواریم که این بیمارستان به عنوان یک پشتیبان برای مواقع بحران در استان وجود داشته باشد.

وی با بیان پیگیری های فراوان استانداری درباره از سرگیری فعالیت عمرانی فرودگاه قم به عنوان امری لازم و حیثیتی، افزود: پیگیری ها از تشکیلات قضایی نشان دهنده رفع خلع ید سرمایه گذار فرودگاه است و ما نیز از سرمایه گذار درخواست برنامه کردیم که امیدواریم هرچه زودتر استان قم نیز از این فرودگاه بهره مند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شصت درصد اقتصاد قم بر پایه گردشگری و خدمات است

شصت درصد اقتصاد قم بر پایه گردشگری و خدمات است