مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-25سياسي

برقراری امنیت مطلوب در گلستان/ عمق بالای آسیب های اجتماعی در استان گلستان


عمق و دامنه آسیب ها در استان بسیار زیاد است و ما از سایر نهادها و دستگاه های متولی تقاضا داریم با جدیت بیشتری در حوزه آسیب های اجتماعی وارد عرصه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمدسعید فاضل دادگر در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: از سال های قبل خبرگزاری فارس را پیگیری می کرده و همچنان پیگیری می کنم و به نظر من این خبرگزاری یک رسانه ارزشی، انقلابی، حرفه ای و اعتقادی است.

وی ادامه داد: امروزه متاسفانه اخبار غیررسمی به دنبال جایگزینی اخبار رسمی است اما حقیقت و اخبار درست همچنان حرف اول را می زند و در این عرصه وظیفه خبرگزاری ها و رسانه های شناسنامه دار، وظیفه سنگین و مهمی است.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: باید مراقبت کنیم اخبار غیررسمی با خبررسانی شفاف و سریع خنثی شود تا باعث تشویش اذهان عمومی نشود.

دادگر بیان کرد: یکی از وظایف و اهداف معاونت اجتماعی در ناجا که به دستور رهبری شکل گرفت، همین اطلاع رسانی شفاف و درست است که در همین راستا از تمام رسانه ها و فعالان خبری انتظار می رود اخبار انتظامی را از طریق معاونت اجتماعی پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: نبض مسائل اجتماعی به دلیل سطح تماس و ارتباط بالای مردم با پلیس، در اختیار پلیس است و ما عمق مسائل اجتماعی را رصد می کنیم و درک می کنیم و مسائل را به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری امنیت مطلوب در گلستان/ عمق بالای آسیب های اجتماعی در استان گلستان

برقراری امنیت مطلوب در گلستان/ عمق بالای آسیب های اجتماعی در استان گلستان