مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-25سياسي

ساده زیستی شهید رجایی الگویی برای مدیران است


شهید رجایی هیچگاه برای کسب قدرت تلاش نکرد و همواره در راه خدمت به مردم از سایرین پیشی می گرفت و با ساده زیستی نشان داد که هیچ چیزی مهم تر از حفظ آرمان های نظام و انقلاب و خدمت به مردم نیست.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی ظهر امروز در آیین گلباران مزار شهدای ساوه یکی از ویژگی های بارز شهید رجایی را اطاعت از ولی امر برای پیمودن مسیر پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: جانفشانی و فداکاری شهدا در راه اسلام و انقلاب بعنوان یک نقشه راه باید برای جامعه امروزی ما الگو باشد.

  وی افزود: شهید رجایی هیچگاه برای کسب قدرت تلاش نکرد و همواره در راه خدمت به مردم از سایرین پیشی می گرفت و با ساده زیستی نشان داد که هیچ چیزی مهم تر از حفظ آرمان های نظام و انقلاب و خدمت به مردم نیست.

    علی میرزایی فرماندار ساوه نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: ابعاد شخصیتی و فکری شهیدان باهنر و رجایی باید به الگویی برای مدیران تبدیل شود تا خدمت به مردم را مهمترین اولویت کاری خود بدانند.

  وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر سبک نوینی از خدمت گذاری به مردم را به وجود آوردند، افزود: امام خمینی (ره) در توصیف شخصیت شهید رجایی فرمودند که در بررسی از حال دست فروشی تا ریاست جمهوری این شهید دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده زیستی شهید رجایی الگویی برای مدیران است

ساده زیستی شهید رجایی الگویی برای مدیران است