مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 06:152021-08-25بين الملل

ترامپ: بایدن، «تروریست ها» را از افغانستان به آمریکا می آورد


رییس جمهور سابق آمریکا بار دیگر تأکید کرد که رییس جمهور فعلی آمریکا افغانستان را به تروریست ها تسلیم کرده و احتمالاً با عملیات خروج از افغانستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا روز 25 آگوست (سوم شهریور ماه) با انتقاد از سیاست های جو بایدن رییس جمهور آمریکا تصریح کرد که سیاست بایدن در خارج کردن اتباع افغان از افغانستان می تواند، تروریست ها را به آمریکا بکشاند.

بنا بر گزارش بیزنس اینسایدر در این خصوص گفت که تروریست ها در حال انتقال از افغانستان به دیگر نقاط جهان هستند و این احتمال وجود دارد که بایدن تروریست ها را به آمریکا بیاورد.

ترامپ در این خصوص گفت: بایدن افغانستان را تسلیم تروریسم ها کرد و با خارج کردن ارتش قبل از شهروندانمان، هزاران آمریکایی را در معرض مرگ قرار داده است .

وی در بیانیه ای ادامه داد: مطمئن باشید که طالبان که در حال حاضر کنترل کامل را به دست گرفته اند، اجازه نداده اند که بهترین و باهوش ترین افراد سوار بر هواپیماهایی شوند که قصد خروج دارند و در عوض می توانیم تصور کنیم که چند هزار تروریست از افغانستان به سمت کشورهایی در سراسر جهان منتقل شده اند .

رییس جمهور سابق آمریکا با اشاره به این موارد ادامه داد: چه شکست وحشتناکی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: بایدن، «تروریست ها» را از افغانستان به آمریکا می آورد

ترامپ: بایدن، «تروریست ها» را از افغانستان به آمریکا می آورد