مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-25اقتصادي

حمایت های پارک علم و فناوری صرفاً بر اساس ایده است


رییس پارک علم و فناوری گلستان اظهار کرد: حمایت های ما صرفاً بر اساس ایده هایی که قابلیت تجاری سازی داشته یا یکی از معضلات کشور و استان را برطرف می کنند، - ایسنا/گلستان رییس پارک علم و فناوری گلستان اظهار کرد: حمایت های ما صرفاً بر اساس ایده هایی که قابلیت تجاری سازی داشته یا یکی از معضلات کشور و استان را برطرف می کنند، انجام می گیرد و سن، مدرک و جایگاه نقشی در آن ندارد.

مهدی غفاری به ایسنا گفت: طی دو سال گذشته هم به لحاظ زیرساختی و هم محتوایی شاهد تحولات زیادی در پارک علم و فناوری استان بودیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 4 میلیارد تومان حمایت مالی از واحدهای فناور در استان داشتیم، افزود: طی پنج ماهه امسال هم یک میلیارد و 400 میلیون تومان حمایت مالی توسط پارک علم و فناوری انجام شد و تقریباً به همین اندازه نیز از سوی صندوق پژوهش و فناوری استان پرداخت شد.

رییس پارک علم و فناوری گلستان ادامه داد: خوشبختانه خط اعتباری به ارزش تقریبی 25 میلیارد تومان از صندوق نوآوری کشور برای استان گرفته شده است.

غفاری در ادامه با اشاره به اقدامات زیرساختی در پارک علم و فناوری استان، گفت: ظرف یک ماه آینده یکی از زیباترین و بهترین کارخانه های نوآوری کشور در گرگان افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های پارک علم و فناوری صرفاً بر اساس ایده است

حمایت های پارک علم و فناوری صرفاً بر اساس ایده است