مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-25ورزشي

ورزش و جوانان: لیست اتهامات وارده را منتشر می کنیم و قضاوت را به مردم می سپاریم


در واکنش به انتشار دو خبر اختلاس در اداره کل ورزش و جوانان، این اداره کل توضیحاتی در قالب جوابیه برای این رسانه ارسال کرده که در زیر آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، در پی انتشار خبر رونمایی از فسادی دیگر در ورزش و جوانان از مجموعه ورزش جوانان روز گذشته جوابیه ای از سمت این اداره صادر شده است؛ متن این جوابیه عینا در زیر آمده است: مدیر مسئول محترم خبرگزاری فارس لطفا بر اساس قانونی مطبوعات پیرو خبر درج شده با عنوان رونمایی از فسادی دیگر در ورزش و جوانان دستور فرمایید جوابیه زیر در آن رسانه منعکس شود.

برای ثبت در تاریخ: لیست تخلفات اداره کل ورزش وجوانان چهارمحال وبختیاری منتشر شد وقتی موارد جدید ادعایی سازمان بازرسی به مبلغ حدود 1 میلیارد تومان شامل جابجایی اعتبارات و هزینه های اجتناب ناپذیر در ورزش استان به مراجع قضایی ارسال و عنوان فساد به خود می گیرد، در صورتیکه حتی یک ریال به جیب احدی از کارکنان وارد نشده، صرفا خستگی 4 سال تلاش مستمر را بر تن کارکنان باقی خواهد گذاشت.

متاسفانه در یک اظهار نظر جدید، با حیثیت 170 کارمند اداره کل ورزش وجوانان استان که با وجود کار شبانه روزی، کمترین میزان حقوق را برخلاف دریافتی برخی نهادهای مدعی بین دستگاه های دولتی دارند، بازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش و جوانان: لیست اتهامات وارده را منتشر می کنیم و قضاوت را به مردم می سپاریم

ورزش و جوانان: لیست اتهامات وارده را منتشر می کنیم و قضاوت را به مردم می سپاریم