مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-25اقتصادي

قطعی برق سدی بر سر راه کارخانه لوله گستر اسفراین برای افزایش تولید


مدیر عامل شرکت لوله گستر اسفراین گفت: قطعی برق در تابستان سال جاری موجب شد تا امسال نتوانیم به برنامه های پیش بینی شده برای تولیدات امسال برسیم.

- زند در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: میزان تولیدی که امسال برای این واحد تولیدی در نظر گرفته بودیم 40 هزار تن بوده است.

وی با اشاره به اینکه باید طی شش ماه نخست امسال 20 هزار تن لوله تولید می شد، افزود: قطعی برق موجب شده است تا در فصل بهار و تابستان به این میزان از تولید نرسیم.

زند در پاسخ به این سوال که میزان تولیدات لوله در سال جاری نسبت به سال های گذشته تا چه میزان افزایش داشته است، ادامه داد: میزان تولید لوله در سال گذشته 21 هزار تن بوده است، در سال 98، 9 هزار تن و در سال 98 نیز میزان تولید در هفت هزار تن بوده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه این واحد تولیدی تا چه میزان می تواند افزایش تولید دهد، بیان کرد: این واحد تولیدی با فرسودگی تجهیزات و دستگاه ها مواجه است و بیشترین تولیدی که در حال حاضر می تواند داشته باشد تا 50 هزار تن است.

مدیر عامل شرکت لوله گستر اسفراین تصریح کرد: اوهال کامل این واحد تولیدی به 80 تا 70 میلیون یورو نیاز دارد که در حال حاضر تامین کامل این اعتبار در توان واحد تولیدی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق سدی بر سر راه کارخانه لوله گستر اسفراین برای افزایش تولید

قطعی برق سدی بر سر راه کارخانه لوله گستر اسفراین برای افزایش تولید