مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 06:552021-08-25سياسي

«زیر پوست جنگ» در آن سوی خاکریزها


کتاب «زیر پوست جنگ» به ما کمک می کند تا بدانیم آن سوی «خاکریزها» در جبهه چه خبر بوده است و جریانات چه طور می گذشته و چه طور دیده می شده است و بعثی ها، - کتاب زیر پوست جنگ به ما کمک می کند تا بدانیم آن سوی خاکریزها در جبهه چه خبر بوده است و جریانات چه طور می گذشته و چه طور دیده می شده است و بعثی ها، که تحمیل گر این جنگ به ایران انقلابی بودند، خود چه نگاهی به مقدمات، سیر و تبعات این جنگ داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب زیر پوست جنگ را وحید خضاب گردآوری و ترجمه کرده است و نشر نارگل در 176 صفحه آن را به چاپ رسانده است.

در این اثر روایت صلاح عمر العلی؛ از اعضای شورای رهبری حزب بعث و شواری رهبری انقلاب عراق ؛ حامد علوان الجبوری؛ رییس دفتر احمد حسن البکر و صدام و وزیر امور خارجه وقت عراق و نزار عبدالکریم الخزرجی؛ فرمانده سپاه یکم و سپاه هفتم ارتش عراق در زمان جنگ با ایران به چشم می خورد.

روایت اول به صلاح عمر العلی اختصاص دارد.

صلاح عمر العلی پس از اشغال عراق و در زمانی که صدام متواری شده و هنوز دستگیر نشده بود، طی چندین قسمت در برنامه پربیننده و چالشی شاهد علی العصر (شاهد یک دوران) شبکهٔ الجزیره شرکت کرد و در پاسخ سؤالات مجری این برنامه، به بیان خاطراتش پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زیر پوست جنگ» در آن سوی خاکریزها

«زیر پوست جنگ» در آن سوی خاکریزها