مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 07:302021-08-25اقتصادي

تولید آرک معدنی TH36 ذوب آهن، کشور را از واردات بی‎ نیاز کرد


معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با اشاره به تولید آرک معدنی TH36 به عنوان محصول جدید این شرکت، گفت: در مجموع ذوب آهن به دنبال تکمیل سبد محصولات خود با ارزش افزوده بالاتر است و در آینده ای نزدیک این شرکت آرک معدنی TH29 را تولید خواهد کرد.

- ایسنا/اصفهان معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با اشاره به تولید آرک معدنی TH36 به عنوان محصول جدید این شرکت، گفت: در مجموع ذوب آهن به دنبال تکمیل سبد محصولات خود با ارزش افزوده بالاتر است و در آینده ای نزدیک این شرکت آرک معدنی TH29 را تولید خواهد کرد.

مهرداد تولاییان در گفت وگو با ایسنا در خصوص تولید محصول جدید آرک معدنی TH36 در ذوب آهن، اظهار کرد: همواره نیاز به توسعه معادن در کشور داریم، بنابراین آرک های معدن برای استفاده از تونل ها در معادن مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه پیش از این ذوب آهن اقدام به تولید آرک V21 کرده بود که از نظر ابعادی کوچکتر از آرک TH36 است، گفت: افزود: معادن برای اینکه در عمق بیشتری پیشروی کنند نیاز به آرک های بزرگتر دارند که مدل TH36 که بزرگتر و قابل استفاده در تونل های عمیق تر و بزرگ است.

معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه تا پیش از این، آرک های TH36 وارداتی بود، تصریح کرد: با توجه به اهمیت توسعه معادن در ذوب آهن و از سوی دیگر تولید محصولات با ارزش افزوده بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آرک معدنی TH36 ذوب آهن، کشور را از واردات بی‎ نیاز کرد

تولید آرک معدنی TH36 ذوب آهن، کشور را از واردات بی‎ نیاز کرد