مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 07:302021-08-25ورزشي

برنامه ریزی منسجم شیمیدر برای لیگ برتر بسکتبال / کرونا چالش بزرگ لیگ امسال است


سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم قم از برنامه ریزی منسجم شیمیدر برای حضور موفق در فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور خبر داد و گفت: در نحوه برگزاری لیگ جدید باید شرایط خاص کرونا هم در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فدراسیون بسکتبال ویژه فصل 1400 مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور اقدام به برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی این لیگ کرد، جلسه ای که با حضور مسوولان فدراسیون، نمایندگان برخی هیات ها و تعدادی از باشگاه های لیگ برتری برگزار شد و نصرت الله جعفریان سرپرست و مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم نیز در آن حضور داشتند.

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم راجع به این جلسه اظهار کرد: فدراسیون بسکتبال طرح ها و پیشنهاداتی را در خصوص چگونگی برگزاری رقابت های فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال به حاضرین در جلسه ارائه کرد و اعضای جلسه نیز نظرات خود را پیرامون این موضوع بیان کردند.

نصرت الله جعفریان ادامه داد: قرار شد هیات های استانی و باشگاه هایی که در لیگ برتر نماینده دارند، به شکل مکتوب نقطه نظرات خود را راجع به نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر به فدراسیون ارائه کنند تا در جلسه آتی تصمیم گیری نهایی در خصوص دوره جدید این رقابت ها انجام و اطلاع رسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی منسجم شیمیدر برای لیگ برتر بسکتبال / کرونا چالش بزرگ لیگ امسال است

برنامه ریزی منسجم شیمیدر برای لیگ برتر بسکتبال / کرونا چالش بزرگ لیگ امسال است