مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-25سياسي

سخنگوی شورای شهر تهران: اقدامات مدیریت شهری سابق بیشتر نمایشی بود


حناچی در برابر رانت خواری ایستاد - حناچی در برابر رانت خواری ایستاد سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اگر بیشترین نقدی برای مدیریت شهری پنجم وجود داشته باشد، به خاطر کارهای نکرده آنان است، احساس می کنم اقدامات انجام گرفته در دوره پیشین، بیشتر از جنس مینیمال و مینیاتوری و به گونه ای نمایشی بوده است.

مرتضی نادعلی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: به نظرم شاید گزارش های ارائه شده در صحن جامع نباشد، در زمان کوتاهی، گزارش زحمات بسیاری در حجم اندکی ارائه شده است و ما هم شاید در شنیدن به شکل تام عمل نکرده باشیم.

دوره مدیریت قالیباف بر شهر تهران با قبل و بعد از آن قابل مقایسه نیست وی یادآروشد: به صورت مشخص، معتقدم در دوره مدیریت شهری چهار ساله پنجم که بخشی از آن را حناچی شهردار است، زحمات بسیاری کشیده شده است و همکارانشان کارها و خوش فکری های خوبی داشتند اما اگر نخواهیم بی انصافی کرده باشیم، با دوره پیش از خود قابل مقایسه نیست.

نادعلی اظهارداشت: فارغ از نگاه سیاسی، همانگونه که نگاه و رویکردهای سیاسی و اجتماعی کرباسچی (شهردار اسبق تهران) را قبول نداشتم، اما باید گفت که تهران پیش از شهرداری وی، پیشرفت آنچنانی نداشت اما دوره قالیباف با قبل و بعد از خود قابل مقایسه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی شورای شهر تهران: اقدامات مدیریت شهری سابق بیشتر نمایشی بود

سخنگوی شورای شهر تهران: اقدامات مدیریت شهری سابق بیشتر نمایشی بود