مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-25اقتصادي

افتتاح 3 هزار طرح در استان همدان


استاندار همدان با بیان اینکه از مهرماه سال گذشته تا کنون موفق شدیم 3 هزار طرح در حوزه های مختلف به بهره برداری برسانیم گفت: استان همدان کم ترین نرخ بیکاری فصل بهار در کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی ظهر امروز در آیین افتتاح طرح های حوزه کشاورزی استان، ضمن تبریک هفته دولت با بیان اینکه برنامه های ویژه ای در این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی تدارک دیده شده که پیگیری و انجام خواهد شد اظهار کرد: در روز های پیش رو یادواره شهدا، به ویژه شهدای دولت، با حضور جمعی از مدیران و مسئولان و آحاد مختلف مردم استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی در استان به منظور تجلیل از خدمتگزاران صادق مردم استان در هفته دولت برگزار خواهد شد گفت:  در روزهای آینده نشست اختصاصی با اصحاب رسانه به منظور تنویر افکار عمومی برگزار خواهد شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه به واسطه ضرورت تلاش مضاعف و فاصله زمانی تغییر دولت، یک برنامه 100 روزه در نظر گرفته شده، تا طرح ها و پروژه های مختلفی افتتاح و به بهره برداری برسند گفت: از مهرماه سال گذشته تا کنون موفق شدیم 3 هزار طرح در حوزه های مختلف را در استان به بهره برداری برسانیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 هزار طرح در استان همدان

افتتاح 3 هزار طرح در استان همدان