مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 07:552021-08-25سياسي

بسیج حقوقدانان 20 زندانی کرمانشاهی را آزاد کرد


آیین پنجمین مرحله نهضت آزادسازی زندانیان در سال جاری توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در زندان مرکزی کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز در  پنجمین مرحله نهضت آزادسازی زندانیان توسط سازمان برای زندانیان را از اولویت های کاری دستگاه قضایی اعلام کرد و گفت: برنامه واکسیناسیون زندانیان همچنان ادامه دارد.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه نیز در ادامه، اظهار داشت: به مناسبت ایام محرم پنجمین مرحله آزادسازی زندانیان با کمک های رییس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، قاضی ناظر زندان، اداره کل زندانها و مساعدت های مالی فرمانده سپاه استان کرمانشاه امروز تعداد 20 نفر از زندانیان آزاد و به آغوش گرم خانواده باز خواهند گشت.

رسول بهرامی پور با بیان این که در چهار مرحله قبل نیز تعداد 28 نفر آزاد شده اند، افزود: از ابتدای سال 1400 تاکنون تعداد 48 نفر آزاد شده اند که به فضل الهی تا پایان امسال این برنامه ها استمرار خواهد داشت.

گفتنی است، در این مراسم گروه های جهادی حقوق دانان بسیجی نیز به ارائه خدمات مشاوره و معاضدت های حقوقی رایگان به زندانیان پرداختند.

در پایان این مراسم پس از مداحی مداح اهل بیت در وصف حضرت اباعبدالله الحسین (ع) احکام آزادی زندانیان به همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج حقوقدانان 20 زندانی کرمانشاهی را آزاد کرد

بسیج حقوقدانان 20 زندانی کرمانشاهی را آزاد کرد